PREV | PAGE-SELECT | NEXT

≫ EDIT

スポンサーサイト



今日もポチリと一押しご協力お願いします
m(_ _)m




| スポンサー広告 | --:-- | comments(-) | trackbacks(-) | TOP↑

≫ EDIT

What A Wonderful World



I see trees of green, red roses, too
I see them bloom for me and you
And I think to myself... "What a wonderful world"  

I see skies of blue, and clouds of white
On the bright sunny day, or in the dark sacred night
And I think to myself... "What a wonderful world"

I see the colors of the rainbow so pretty in the sky
And also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying "How do you do?"
They're really saying "I love you"

I hear babies cry, I watch them grow
I know they'll learn much more than I'll ever know
And I think to myself, "What a wonderful world"

And I think to myself, "What a wonderful world"

緑の木々、赤いバラが眼に映る
あなたと私のために咲いているのだ
そして私はひとりつぶやく、「ああ、なんて素晴らしい世界なんだ」

青い空、白い雲が眼に映る
輝くように晴れた日にも、聖なる夜更けにも
私はひとりつぶやく、「ああ、なんて素晴らしい世界なんだ」と

空に美しい七色の虹を見る
行き交う人々の顔も彩とりどりだ
友達同士が握手をしながら挨拶を交わしている
心底では、彼らは「アイ・ラヴ・ユー」と言っているんだよ

赤ん坊が泣いている、私はその成長を見守っている
この子たちは、私の想像も及ばないくらい多くの事を学んでいくに違いない
そして私はひとりつぶやく、「ああ、なんて素晴らしい世界なんだ」

そして私はひとりつぶやくのだ、「ああ、なんて素晴らしい世界なんだ」 と

Luis Armstrong - What A Wonderful World







よりよい世界のために、
来年も出来ることを精一杯していきましょう!

2009年、ありがとうございました









今日もポチリと一押しご協力お願いします
m(_ _)m




| Diary | 17:59 | comments:0 | trackbacks:0 | TOP↑

COMMENT














TRACKBACK URL

http://circulations.blog26.fc2.com/tb.php/238-e144790b

TRACKBACK

PREV | PAGE-SELECT | NEXT

